EN VECKA

Skolan har nu dragit igång på riktigt och jag har gått en vecka i min nya klass. Så vart ska man börja? Har hänt otroligt mycket på dessa dagar.
 
För det första, min klass är jättemysig. Alla är så himla trevliga och goa. Bättre får man inte! Jag gillar även att alla är studiemotiverade och faktiskt bryr sig om skolan och allt man lär sig. Lektionerna då... Ja, vissa är mer intressanta än andra. Vissa är svårare, vissa tråkigare. Men det är ju skolan, så vad ska man säga?
 
Jag går ju som sagt en natur-linje så det krävs ju att man jobbar hårt. Matte har ju inte varit min starka sida (nu har vi matte i många ämnen, t.ex i kemi) men jag tycker faktiskt att det har gått bra. Nu gäller det bara att jobba vidare. Och jag hoppas verkligen att jag klarar det!! För annars är allt annat perfekt - klassen, linjen, ämnerna... Ja, nästan allt.

Kommentarer
Postat av: Ari

Du kommer att greja det!:)

2012-08-23 @ 06:42:20
Postat av: hanna

jaså du tycker det nu då? ;)

2012-08-23 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0