Favoriter

| Primeboots, Johnny Bulls, Blundstone, Palladium, Converse |

Skoälskare som jag är! Jag själv ser skor som lyftet för hela outfiten och fokuserar ofta på vad jag har på fötterna. Mina absoluta favoriter nu är mina Primeboots då de passar till ALLT! Och de är väl de skorna jag kommer leva i under vintern. Sen till våren plockar man fram conversen och får den där sköna känslan.  - Att det snart är sommar!

Men nu är vi ju som sagt på väg mot den mörkaste tiden... så vi ses väl när jag vaknar ur mitt ide? Hehe, i wish... Nä men nu är det inte så långt kvar tills lov så det gäller att ligga i de sista veckorna. PLUGG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du dina blundstone's och vad kostade dom? :)

2012-12-02 @ 15:04:49
Postat av: Hanna

sv till anonym: Dem är köpta på Modefabriken här i Borås, men nu finns ju inte den butiken kvar längre... Priset låg runt 1200 kr om jag minns rätt. :)

2012-12-02 @ 15:35:17
URL: http://hannajoelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0