BE STRONG GIRL

Tjenare! Idag har jag fixat mitt nya rum, fast bara ställt in mina möbler. Har lite grejer på min wanties-lista så vi får se om jag införskaffar mig lite nytt. Bl.a vill jag byta ut golvet, nästan ett måste alltså.. Den enklaste vägen är ju att köra på klick-golv, men det är ju inte det lättaste heller. Om det ska bli bra alltså.
 
Just nu sitter jag och smsar med en glad Julia som ska gå på Springsteen ikväll. Hon fick tydligen en av de sista biljetterna som släpptes idag, så nu är hon lycklig! Hade själv också velat följa med, men det visste inte hon så mitt i all kaos bland släppet så beställde hon bara en. Men men, är glad för hennes skull!
 
Dags att hitta på något vettigt, tjiaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0