VI 3. FÖRALLTID.

Hej. Startar detta inlägget med att berätta att jag har haft det fullt upp under denna veckan. Vi har hållt på med flytt och grejer. Och ni undrar säkert varför...
 
Jo, mamma har lämnat oss, för en annan man. Det kom som en chock, för oss alla. Men det är som det är. Det jävligaste är att behöva se pappa så förstörd, så ledsen. Och att bli lämnad efter alla dessa år. Besvikelsen är stor.
 
Men tiden läker alla sår - vad som inte dödar en härdar en. Jag har bestämt att bo med pappa och Julia. Och jag är så otroligt tacksam att jag har dem - de personer som betyder allra mest för mig. Utan dem hade jag inte vetat vad jag gjort, men jag har tur och har dem. Vart jag än vänder mig.
 
Det var det jag ville säga med detta inlägget. Känner mig rätt mör efter alla dessa långa dagar. Varje minut har känts som en evighet. Varje natt, varje timma, varje sekund... Evighet. Men nu ska jag gå vidare med mina två underbaraste, smartaste och starkaste personer jag känner.
 
min bästa vän - världens bästa pappa ♥
 
Till dig Julia: Du vet redan vad jag tycker om dig, min bästa vän. Min syster. Jag spenderar helst alla mina dagar med dig, hela mitt liv!!! Du är den bästa vännen man kan ha.
 
2012-07-26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0