AVSLUTNINGSMIDDAG

Lite bilder från avslutningsmiddagen i tisdags. Tog några från facebook så detta är inte mina. Kommer lägga in bilderna senare i veckan då jag fått in dem i datorn. Ska be Hilda skicka några från hennes kamera också...

Näst sista kvällen med alla underbara nior. ♥



jag & tjejerna! linn, rebecca, julia, jag, josefin, ida, emma och natta.



jag och min "kavaljer" på röda mattan haha



ida & hennes karlar...




julia, johannes & emma



påväg till ella gården! med emma och hilda



vårt bord under kvällen



dance!!!



alice var glad!


Så, fler bilder kommer senare! De sista bilderna vart inte jättebra då de var från min iphone-kamera.. Men kommer fler så... PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0