ÖLAND

Drar till Öland med syster imorgon, & eftersom jag inte har min iPhone nu har jag inte tillgång till bra internet. Så kommer troligtvis inte att blogga någonting. Därför har jag tidsinställt lite inlägg som innehåller bl.a bilder från avslutningsmiddagen & skolavslutningen. Bättre än att inte blogga alls!

Vi hörs om en vecka ♥


BILDER FRÅN FÖRRA SOMMAREN! hade kortare hår & det hade solblekts rejält. funderar starkt på att kapa av håret någon decimeter nu. VAD TYCKER NI? Är det värt att kapa det?

Kommentarer
Postat av: pianodaniel

KAPA KAPA KAPA KAPA KAPA

HÅRET HÅRET HÅRET HÅRET HÅRET

EN EN EN EN EN

DM DM DM DM DM

2012-06-17 @ 21:42:17
Postat av: Ida

Så som du hade på den vänstra bilden var jättefint!<3

2012-06-24 @ 16:32:34
URL: http://idasandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0