KLOCKAN 06:00

| right now |

Vaknade klockan 6 idag av att jag inte kunde andas. Hela halsen var igentäppt, likaså min näsa. Med ett desperat ryck vaknade jag, sprang in på toan och började hosta som tusan. Sådana grova hostningar som ger min kväljningar varje gång. Usch.
 
Fader min vaknade av det, så han gick upp och gjorde te till mig. Underbaring. Efter några minuter kunde jag både andas med näsan och munnen. Skönt. Har varit förkyld i mer än en vecka nu så jag tycker ju att jag borde bli frisk snart.. Fast blir bara värre och värre. Så sjukt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Emma Gester

gumsi krya på dig!

Svar: tack min sköna!<3
hannajoelssons.blogg.se

2012-11-02 @ 13:19:10
URL: http://emmagester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0