THE BODY SHOP

Som de flesta vet är jag en person som älskar fräscha skönhetsprodukter, fräscha dofter, långa duschar, spa, olika shampoon. Ja, allt sådant. Var inne på The Body Shop och inhandlade lite goa grejer. Nya body butter till exempel! Sjukt fräscha dofter. På båten hem kom jag dock på att jag hade valt fel sort på en av dom, då jag egentligen skulle ha mango. Men blev satsuma/apelsin istället!
 
Annars...jo, köpte fler skönhetsprodukter. Bl.a ett bra balsam! Kände att jag verkligen behövde det. Håret har blivit fööör långt nu, så blir att klippa av en bit också. :)  Nästa inlägg med mina inköp kommer efter hand. OM jag har någon mer ledig tid på lovet... tveeeksamt.

Kommentarer
Postat av: Angelica Skarenstedt

Alskar deras produkter!

2012-12-25 @ 13:40:27
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0