In school

bild från förra veckan. jag och min galna klasskompis rabia!
 
Hej! Sitter just nu ensam i korridoren och väntar på att mina kompisars lektioner ska ta slut. Min tyska var inställd, och eftersom alla andra har språk nu sitter jag här i min ensamhet. Rektorn är sjuk så kunde inte snacka med henne idag. Syv är på lunch, så henne kan jag inte heller snacka med. Efter skolan drar jag mig mot syv igen för att se om jag nånsin kan få byta linje.
 
Om typ en kvart ska jag ha biologi, trööök. Har inte gjort läxan heller så lär inte bli det roligaste idag alltså.. Trodde jag skulle gå i en annan klass vid det här laget, därför har jag inte gjort några läxor alls. Men det är ju så, svårt att veta vad jag ska göra och inte nu. Får bara hoppas att jag kommer in på en bra linje jag vill gå.
 
Snart är språklektionerna slut så jag ska nog kila ner till skåpen. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje vill du byta till?

2012-09-19 @ 19:39:26
Postat av: Hanna Joelsson

Svar till Anonym: Någon linje där man inte läser matte c.... Funderade på kultur eller beteende, men eftersom nästan alla linjer är fulla är det inte så lätt att byta. Endast en samhälls-linje är inte full, men det är just den jag inte vill gå.

2012-09-21 @ 07:29:43
URL: http://hannajoelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0