SVAR

Lite frågor som jag har samlat på mig under min tid här på nya bloggen. Hade inte hunnit ta tag i dem, men nu har jag svarat på några av dem! 
 
Hur lång är du? Jag är runt 167 cm lång.
 
Vad är det bästa med dig själv? Att jag är en bra och lojal kompis. Jag är en pålitlig människa. 

Favoritsport? Sport.. Inte favoritämnet direkt, haha! Men jag gillar dans.

Vad önskar du att du var bättre på? Matte! Något jag alltid velat bli bättre på.

Din högsta önskan? Kommer inte gå i uppfyllelse om jag berättar... Hehe

Vad är bäst med Julia? Haha tja Julia!! Det bästa med dig är att jag alltid har kul med dig, och då menar jag alltid. Och att du är min syster.

Har du någon dålig vana? Ja, jag har många dåliga vanor.
 
Tycker du om Dr. Pepper? Yes, i CAN handle the taste!
 
Tycker du att du själv ser bra ut? Det är från och till, vissa dagar tycker jag om mitt utseende, andra dagar jämför jag mig med alla andra och tycker inte alls om mig själv. Men jag skulle nog aldrig vilja byta utseende med någon annan.
 
Ska du gå kvar i Global Framtid? Som det ser ut nu ska jag gå vidare tills dagen då någon ringer och berättar att jag kommit in på samhäll. Hehe!
 
Hur gör du för att hålla ditt hår så fint? Jag gör allt "dåligt" faktiskt... Fönar, plattar eller lockar håret varje dag.. vilket inte är det bästa för håret! Använder inte något särskilt shampo/balsam heller, så jag vet inte. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0