...and we're going to New York!

Om några timmar beger vi oss mot Landvetter, så nu ska jag snart sova. Blir en lååång dag framför oss. Känns inge bra att jag blivit förkyld nu , PRECIIIS när man ska iväg. Händer ofta mig ska jag säga. Men men, ska försöka bli frisk snabbt.
 
Förresten! Måste berätta om mitt och Julias aprilskämt för pappa. Enda gången vi lyckats lura honom i hela världshistorien! Haha... Orkar inte berätta hela historien, men själva grejen vi gjorde var att måla en utav mina tänder svart och så stod jag med ett papper med fake-blod på. Haha, snacka om att pappa blev rädd när jag stod där helt chockad med en utslagen tand.. YES, där fick vi honom!!
 
Nu ska jag sluta skriva och sova istället. Vi ses, pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevig resa!!

2013-04-02 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0