GOODBYE NEW YORK

| oredigerad bild tagen av mig igår |

Då har man kommit hem med en stor väska och full av shopping-påsar. Det första jag tänkte igår morse när jag vaknade var "NEJ, jag vill verkligen inte hem. Jag vägrar!!". Även om jag vet att jag kommer tillbaka och att jag har en massa prylar därifrån kan jag inte släppa att vi nu kommit tillbaka till dystra Sverige. Hehe...
 
Har packat upp mina saker nu och det jag fastnade för mest var mina byxor från Abercrombie & Fitch som luktar sååååå ljuvligt. Hela butiken är sprängfylld med goda dofter, så det är ju inte konstigt. Favvo-affären!! Kommer aldrig vilja tvätta byxorna haha. Nu ska jag iallafall vila, skriver senare! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0