ÅRSRESUMÉ (del1)

Då vart det dags för ännu en årsresumé! Bara drygt en vecka kvar av 2013 så hade tänkt att kika tillbaka lite och se vad man gjort. Bilderna över är tagna från april-juni.
 
Kommer att lägga ut lite bilder härframöver. Sammanfattningsvis kan jag ju säga att det har vart ett bra år! Träffat många männsikor som jag lärt mig att inte kunna leva utan. Har vart bra på många sätt, men även ett levande helvete om jag kan uttrycka det så. Finns många saker vi människor gör och beslut vi tar som vi inte riktigt känner oss stolta över, men det är saker som man lär sig av, och vad jag vet så har jag lärt mig en MASSOR på bara 12 månader.

Ta vara på de sista dagarna av det här året och förbered för ett bra nästa 2014. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0