LOV!

| jag och emma igår |

Nu är det äntligen påsklov!! Skoldagen igår gick sååå segt och jag var jättetrött. Däremot sista lektionen vart så sjukt kul! Vi hade svenska och vår lärare hade betygssamtal så jag och vännerna hade riktigt roliga improviserings-övningar inför klassen. Riktigt bra slut på skoldagen.
 
Idag är det fredag (??? inte greppat det ännu!!) och jag startade dagen med att plugga fysik, pfft... Haha! Men det är rejält svårt så kände mig lite tvungen. Nu ska jag iallafall njuta av lovet! Ha det gött, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3
Glad-Påsk!!

2013-03-29 @ 18:02:30
Postat av: hanna

SVAR TILL ANONYM: Hej, jag tycker att du/ni som skickar anonymt borde stå för det ni säger. Det är inte alltid kul att få en massa anonyma kommentarer, så stå för vilka ni är och vad ni skriver! Tack

//Hanna

2013-03-31 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0