STOCKHOLM

Blandade bilder från Stockholm!
 
Första raden - Vi åkte buss i sex timmar, vilket var fårvånadsvärt kul. Massa musik, dans och sköj. Bev även ett stopp på Holmensbruk (papperstillverkning) vilket var ganska coolt. Vi kom till vårt hotell på kvällen som var riktigt snyggt. Lyx! Sedan gick jag, Farima, Monica + killarna ut i staden och utforskade lite. Och vi träffade Anton Ewald!!! Resan började riktigt bra. Vi trallade tillbaka glada till hotellet innan klassen skulle ut och äta pizza. På kvällen gick jag och några kompisar ut och utforskade lite till. Galet kul!
 
Andra raden - Började morgonen med besök på riksdagen! Intressant värre. Sedan hade vi hål på två timmar då vi gick runt på stan. Underbart väder vart det!
 
Tredje raden - Efter att ha gått runt på stan vart det dags att bege sig mot Gamla Stan och Nobelmuséet. Där åt vi god mat och blev guidade av en superbra guid. Riktigt kul!! Sista bilden fick bli på mig och min goa vän Monica på bussresan hem. Glada efter bästa resan i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0