FRÅN ETT HEM TILL ETT ANNAT

 
Wow vilka dagar det har vart denna veckan. Har slitit så hårt.
 
Sitter just nu i sängen i mitt omöblerade rum fyllt av flyttlådor & kassar. Om några timmar, inatt någon gång, drar vi oss mot flygplatsen för att lämna landet och fly iväg en vecka till Grekland. Sen, efter en lång och skön vecka fyllt av avkoppling, sol & bad kommer jag att komma hem till mitt nya hem. Därefter börjar jag högskolan.
 
Allt kommer att bli nytt. Denna veckan har jag slitit hårt med flytten varje dag; slängt hundratals prylar, skickat iväg en hel garderob till Vitryssland och packat alla flyttlådor samt resväskan. Så nu ska det bli skönt att ta det lugnt i en hel vecka fram tills skolan börjar. Nervös.. Haha. Allt känns väldigt nervöst just nu, eftersom att allt kommer förändras. Men vi får se hur det går!! Både exalterad och pirrig på samma gång. :)
 
Hoppas ni har det göttans! Och förlåt för usel uppdatering, ska verkligen försöka bättra mig. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0