För jag har tagit studenten..

När, var och HUR hände detta?
 
Har svårt att förstå att jag nu har gått ur skolan. Jag tror att jag inte riktigt kommer förstå att jag aldrig mer kommer att sitta i skolbänken igen. Det känns så overkligt.
 
Hur som så var min studentdag helt fantastisk. Det började med studentfrukost uppe på vattentornet kl.7 (!!) där alla treor var samlade. Därefter drog vi vidare till skolan för student-fotografering, betygsutdelning och avslutning i aulan. När klockan väl slagit 12 började de första klasserna att springa ut - och shit vad nervös jag var då. Man bara stod och väntade på att man själv skulle få springa ut, och tillslut, då var det dags för min klass!
 
Efter utspringet och uppvaktande av familj, släkt & vänner var det dags att åka på flaken - något som var hur kul som helst!! Dock hade jag blivit sjuk på morgonen på studentdagen (jag vet, så lägligt) så när jag klev av flaket kände jag mig väldigt dålig. För det första kunde jag knappt prata utav all skrik & sjung, men även av min brännande halsont. För det andra så kompenserade flakturen allt detta så jag var fortfarande väldigt lycklig!!
 
Okej, nu ska detta inlägget inte få bli hur långt som helst. Men efter flaket tog jag mig hem till studentmottagningen och det kan väl beskrivas ungefär som vilken studentmottagning som helst. Tog mig en liten nap innan jag drog vidare för lite förfest. Försökte tagga till så mycket som möjligt, trots min förkyldning, när vi på studentnatten skulle dra ut till Grand. Och WOW. Det var nog den roligaste utgången nånsin! Natten bjöd på dans, tequila och ännu mera dans!! En kväll värd att minnas.
 
Sammanfattningsvis kan jag säga att dagen var ON TOP. Lite overkligt, men jag kommer väl så småninom att förstå... ATT JAG TAGIT STUDENTEN!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0