SALE

Var nere på rean igår med min vän Monica. Hittade lite småsaker, ett enkelt snyggt armband från Gina. Jättefina, och fanns wish, hope, love & peace. Köpte även med en body splash. Sen fick jag ett doftljus av Monica! Hur söt?!? Hon visste att jag älskar sådant & därför hade hon gått och köpt ett ljus till mig när hon var i Göteborg. Tack fina du!!
 
Var även nere på rean idag, med pappa denna gången! Köper aldrig något till mig själv, har alltid en slags tendens att köpa kläder efter rean haha.... Fick iallafall i mig en god fika med pappsen. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-12-29 @ 18:07:39
Postat av: Emma Dahlstrand

Hej! Fin blogg du har! Kolla gärna in min! Är du kanske intresserad av ett länkbyte?
Kram!

2013-01-09 @ 20:28:11
URL: http://dahlstrands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0