Jag mår bra!

TJA!
 
Nu vart det ett riktigt bra tag sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Har inte haft någon lust att skriva vad jag har gjort eller vad som komma skall. Allt känns så priliminärt eller vad man ska säga...
 
Jag har nu gått över fyra veckor på Bäckängsgymnasiet. Fyra underbart bra veckor!!! Tyvärr ska jag förmodligen byta linje (alldeles för hög nivå på matten, för mig) vilket är väldigt synd. Jag gillar verkligen min klass och det vi läser. Men jag måste ju tänka framåt. Om jag nu ska klara av tre år på natur.
 
Annars då... Jag har det bra! Har hunnit med en massa grejer på en månad. Bilderna ovan är blandade mobil-bilder från de senaste dagarna/veckorna. Å jag ska bli bättre på att lägga in inlägg! Det ska jag. Så skriver mer imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0