NYTT

Två små grejer jag köpte i Gbg idag. Vi var inte där så länge så kollade inte igenom alla butiker jag tänkt, men det var riktigt kallt där så var ändå nöjd att inte stanna så länge. Åkte bort till Bäckebol för att äta sushi som vanligt hehe. Sjukt gott! Bästa sushin finns på Amazing Thai, besööök!
 
Inhandlade mig ännu en sak häromdan, en Longchamp-väska. Behövdes verkligen. Har vart på jakt efter en väska sedan åttan (men har aldrig riktigt orkat kolla igenom väskaffärer) så nu tänkte jag att det var dags. Hehe!

Har vart en riktigt bra dag idag. Solen har skinit & att inskaffa sig lite nytt gör en alltid glad. Tack för dagen, pappa & syster! 

Kommentarer
Postat av: Annika

Snyggt :D

2013-01-23 @ 10:55:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

Snyggt :D

2013-01-23 @ 10:55:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elin, idas syrra :)

vart har du köpt bältet letat efter sådant jätte länge :) och vad kostade det? :)

Svar: Hittade på Tessie för runt 200 spänn. KAP!
hannajoelssons.blogg.se

2013-01-24 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0