DETTA ÄR JAG - D2

♥ Jag är rädd för förändringar
♥ Har väldigt svårt att släppa in nya personer i mitt liv då många misstror min personlighet på fel sätt (kan förklara närmre en annan gång). Men jag älskar att lära känna nya människor.
♥ Jag är framåt och gillar spontana saker (riktigt yolo av mig)
♥ Jag har övningskört endast en gång och jag börjar bli mer och mer livrädd för att sätta mig framför ratten
♥ Jag visar sällan känslor, t.ex. när jag är ledsen. Frågar någon vad felet är blir svaret alltid att jag mår bra.
♥ Har väldigt lätt för mig att snacka med fölk
♥ När jag är nere lyssnar jag alltid på musik. Det är även så att jag lyssnar på den musik som passar mina känslor, nästan alltid.
♥ Enligt mina vänner är jag väldigt liten (hmmm) och har alltid varit "Lilla Hanna", men ser inte det som något negativt utan jag är personen som gärna ser upp till andra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla söta hanni <3333

2013-07-03 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0