LOCKIGT

Halvdåliga bilder från photobooth. Hade iallafall lockigt hår idag! USCH, vad jobbigt/tråkigt/hemskt att stå på morgonen och locka håret. Fattar inte hur jag kunde gå i lockigt varje dag i nian!? Då tyckte jag det inte var så farligt att stå på morgonen och fixa det. Men nu när locktången är sönder och stängs av varannan sekund får jag rent ut sagt paniiiik.
 
Iallafall... har haft en halvjobbig dag idag. Känns som om dagen vart riktigt lång. Men nu sitter jag här i sängen utpustad och ska snart sova. Är sååå trött. Börjar även åtta imorgon, så lika bra att sova. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Emma lindström

Så fruktansvärt fin är du!! <3

Svar: ska du säga finaste emma!! puuss<3
hannajoelssons.blogg.se

2013-03-20 @ 17:58:22
Postat av: Anonym

IMY

2013-03-20 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0