Modevisning!

FULL RULLE. Dagen har bestått av en hel del saker. Först och främst skolan, sedan vart det att skynda sig iväg till en modevisningen. Första timmarna bestod av styling och sedan hann jag käka fort. Sedan vart det dags för visningen. Var galet kul faktiskt. Sen tog jag bussen hem, och nu är det dags för samhälls-plugg! Har prov imorgon så det behövs verkligen.
 
Har varit lite smått stressad idag så nu ska jag sätta mig i lugn och ro med mina studier. Ska även försöka tvätta bort all smink. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-03-26 @ 21:16:04
Postat av: Emma Gester

Vadå för modevisning??? Har du gått modevisning och jag fick inte se???????? :O

Svar: haha sooorry, tänkte fråga dig men glömde:( och vart inte så mycket ändå, isåfall hade du fått betalat 50 spänn för att se mig några sekunder så jag tror inte det gör nåt ändå! hihi<3
hannajoelssons.blogg.se

2013-03-27 @ 18:26:45
URL: http://vemkyssteemma.blogg.se/
Postat av: Emma Gester

vart var det någonstans? :) hade ju vart aaaskul att seee!!! haha <3

Svar: på almås!!:D haha jaa var skit kul!! du får komma på nästa, lovar!! hihi puss<3
hannajoelssons.blogg.se

2013-03-29 @ 12:12:28
URL: http://vemkyssteemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0