DETTA ÄR JAG - saker du inte visste om mig D1

♥ Jag är väldigt lojal och ärlig
♥ Jag överdriver - nästan för mycket
♥ Jag har fobi för vissa fåglar, t.ex. fiskmåsar
♥ Borde göra läxor
♥ Saker som jag stör mig på är oftast det jag själv har gjort
♥ Jag är väldigt trött just nu. Och har varit det lääänge nu. Vill ha paus nu nu nu!!!
♥ Jag är rejält lättpåverkad av andra
♥ Går nästan aldrig efter utseende, tänder främst på personlighet
♥ Värsta känslan enligt mig är att oroa sig för något
♥ Jag älskar komplimanger även om jag kanske inte visar det
♥ Börjar alltid skratta när jag ska vara sur, särskilt när syrran alltid vill få mig att bli glad. Finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0