TUSEN BOLLAR I LUFTEN

Heeeeej!!
 
Vad längesedan det var jag skrev ett inlägg! Sjukt.. Nu de senaste veckorna har jag haft så mycket i skolan - inlämningar, tal, prov, redovisningar.. ja, you name it!! Men nu är det över - nu är gymnaset kirrat!
 
Just nu sitter jag och för över en massa bilder på USB:n eftersom att jag imorgon ska lämna tillbaka min kära dator. Har inte riktigt fattat det än, min lille vän som jag snart haft i tre år ska snart lämnas ifrån mig.. Kommer sakna den så!! Det är verkligen galet hur mycket bilder som får plats i en liten dator, har nämligen suttit och fört över i snart åtta timmar haha.
 
Nu ska jag återgå till arbetet med bilderna! Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0