DET RULLAR

jacka - gina tricot, ponhco - lindex, svarta jeans, skor - new balance, väska - longchamp, glajjor - forever 21
 
Heej bloggen!! Hur längesedan!!? Ja, jag kan ju bara meddela att enda anledningen är.... brist på fantasi/ork/engagemang. Har drivit blogg under en väääldigt lång tidsperiod i mitt liv och har insett att sociala medier kanske inte är viktigare än mitt privatliv och skolan till exempel.
 
Men NU, kära vänner - nu har jag en hel timma på mig att skriva detta inlägg! Rolig historia hehe, jag är nämligen totalt virrig denna morgon och stod och väntade på bussen EN TIMMA innan jag egentligen skulle åka iväg till skolan. Och inte nog med det så stressade jag som en dåre och missade till och med frukosten. Så nu tänker jag döda lite tid framför bloggen, samt göra en jäddrans god frukost. :) Hoppas alla har det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0