BLAND DET BÄSTA OCH VÄRSTA JAG VARIT MED OM

Denna resan, särskilt till Los Angeles, har nog varit en av de bästa. Inte bara själva staden, utan även värmen, alla platser och de otroligt härliga människorna. Jag vet inte vad det är men jag känner mig bara så hemma där. Har sedan jag varit liten velat åka dit, och alla förhoppningar blev inget problem. Blev över förväntan.

Det värsta dock, var när vi kom hem hit till Sverige. Trodde verkligen inte att det skulle vara så hemskt, men när jag kom och tänka på alla sina rutiner som man dagligen möter blev allt så mörkt. Lilla Borås. Jag kan nu hålla med alla som säger att de ska flytta härifrån, jag är nu en av dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0