Vill aldrig lämna er!!!!

Mina två bästa vänner under mina tre år på kunskap. Varje gång jag tänker på morgondagen får jag dendär hemska känslan... Vi splittras. Vi alla år skilda vägar. Och det gör mig så ledsen. Mina två änglar kommer inte sitta i samma rum som mig varje morgon, de kommer inte sitta vid samma bord som mig, de kommer inte kunna prata med mig. Vi alla kommer att sitta med rumpan på varsin stol, i varsitt rum, med varsin klass.
 
Jag har nog de bästa vännerna man kan tänka sig. Det har varit vi 3 under dessa 3 år.
 
Som Ida skrev till mig "Vi lämnar inte varandra - maybe in distans, but never in heart". Och det hoppas jag verkligen. Om några timmar går vi till skolan för sista gången tillsammans. Och sedan skiljs åt - tillsammans.

SHIT, är så TAGGAD men ändå så LEDSEN! AHHHHHHH, neervo.

Älskar er vänner.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kunde inte skrivit det bättre själv, älskar er så mycket och är så glad att jag har er, föralltid!

2012-08-14 @ 22:18:55
Postat av: Emma Gester

finaste vännerna man kan få. det är vi för alltid, no matter what! älskar er något oändligt och vet inte hur jag skulle klara mig utan er. JAG SKA FÖLJA ER GENOM ELD OCH VATTEN, ÖÖÖVER LAND OCH HAAV, JAG SKA ÄLSKA ER TILLS HJÄRTAT SLUTAR ATT SLÅÅÅÅ! FRÅN DET HÖGSTA BERG TILL DE DJUPASTE AV DALAR SKA JAG GÅÅ, GENOM TID OCH RUM JA ALLA MIINA DAGAR SKA NI FÅ, hihi<3

2012-08-21 @ 18:55:30
URL: http://emmagester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0