SENASTE:

| Några av mina senaste mobilbilder. |
Idag vart det en kort skoldag för min del. Kände mig inte så bra, var trött, på dåligt humör och allmänt hängig. Skippade kemin & idrotten, och åkte istället hem för att läsa min svenska-bok "Tusen strålande solar" vilket jag förövrigt tycker är en väldigt dålig bok... Hehe. Alltså, jag vet att många tycker den är fantastisk bra (5 av 5 i betyg), men för mig är den för jobbig att läsa. Och då menar jag alla händelser som får mig att vilja slänga ifrån mig boken och aldrig se den mer. Fick knepiga drömmar också.
 
Annars då...här är det väl okej. Förresten, har ni vart och kollat på Ginas smyckesrea? 50% tror jag det var. Min vän Monica var där och hittade bl.a en fin ring (bild ovanför) som jag snodde under halva dagen. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0