I MIN ENSAMHET

Detta är väl vad min eftermiddag består av. Jag, datan & mat. Som min kompis Rabia alltid tycker är så "jag" - att jag är den personen som bara kan plugga om jag har datan, facebook, soffan, musik och mat. Så ska en perfekt pluggstund vara! Haha
 
Kikar runt på en massa snygga kläder just nu, ni kanske vill ta del av dem? Får se om jag lägger in något här på bloggen... Förresten så tänkte jag lägga in ett inlägg med frågor som jag ska ge svar på! Kika in lite senare! Puss
 
PS. Ni kan själv skriva frågor i kommentarsfältet om det är något du vill veta om mig! Fråga vad du vill - jag svarar på ALLT! Vad det än är. Haha...

Kommentarer
Postat av: juli

1: Vem är din förebild?
2. Favvorit Håkan-låt
3. det bästa med mig själv
4. favoritsport
5. vad är bäst med julia

2012-09-29 @ 18:42:35
Postat av: Anonym

vad önskar du att du var bättre på?
din högsta önskan
dålig vana
favoritartist och låt
tycker du att du själv ser bra ut

2012-09-29 @ 18:43:22
Postat av: Anonym

1. Beskriv en typisk dag
2. Hur mycket väger du?
3. Gillar du och sjunga? Vet du om du sjunger bra?

2012-09-29 @ 21:28:13
Postat av: Emma

tihihihihi
vad har du för smeknamn??? lalalallalala
favoritfärg?
topp 5 favoritplagg?
Din vildaste dröm?
Favoritlåt?
Bästa minne?
Gillar du pizza?
Vad smakar mjölk enligt dig?
Brukar du borsta tänderna?
Vad har du på dig just nu?
Kan du läsa noter?
Gillar du skor?
Vad är det för färg på ditt täcke just nu?
Kan du spela något instrument?
Brukar du fixa ditt hår så mycket så konstiga personer säger att du har tiks? ;))))))
Vem är din favorit person som börjar på E och sluta på A? :))))
Gillade du någon från din förra klass väldigt mycket?????
Tycker du att jag är snäll?
Konstig?
Rolig?
Söt?
Din bästa egenskap?
Värsta mardrömmen?
hahaokejdubehöverintesvarapåalltmennågra:D<3

2012-09-29 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0