SENASTE:

Blandade bilder från senaste tiden!
 
Pic 1 - Jag en solig dag. P2 - Nya skärpet från Gbg. P3 - Jag. P4 - Detaljer från nya väskan. P5 - Jag & min vän Monica på öppet hus på Bäckäng. P6 - Min namnskylt på Bäckängs öppet hus. Våra riktiga skyltar försvann så vi fick göra egna, färgglada! Blev en hel del snack den kvällen, min hals var helt torr. Däremot mötte jag himlans trevliga människor! Hoppas att ni väljer Bäckäng, för ni kommer inte ångra er en sekund!! Världens bästa skola. P7 - Min lunch idag. P8 - Jag och mina kassar från Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för storlek på Longchamp väskan? Ifall det är medium, får en mac book plats i den? (:

Svar: Jag har både en i medium och en i large! Man får ju plats med ganska mycket saker i medium-väskan, och man får i en mac book. Dock får inte så mycket mer plats om datorn ska med, så om du ska ha en där du ska lägga datorn i så tycker jag du ska välja den större! Kram! :)
hannajoelssons.blogg.se

2013-01-19 @ 20:22:51
Postat av: Mikaela

Fin blogg ;-)

2013-01-20 @ 14:27:18
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se
Postat av: Lovisa

åh det skärpet är så snyggt!
älskar ditt hår på första bilden btw, så fint :)
Kram!

Svar: ja, ellerhur! tack vad söt du är :) kram!
hannajoelssons.blogg.se

Postat av: Em

Oh! Snyggt skärp!

2013-01-22 @ 14:56:16
URL: http://rookiegal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0