EN VECKA, MÅNGA KÄNSLOR

Wow. Denna veckan alltså. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort, men när jag kollar igenom bilderna på telefonen har jag gjort så galet mycket. VIlken dag är det idag förresten? Shit, har varit helt borta i sommartänkandet..
 
Som sagt, har haft väldigt mycket för mig och har träffat fina vänner och gjort roliga saker. YOLO säger jag bara! Har skrattat mig lycklig många gånger, gråtit mig ledsen, somnat mig trött. Denna nya veckan började intensivt, vaknade tidigt för att gå på jobb-intro. Imorgon ska jag till tandläkaren klockan åtta så får bli att gå upp ännu tidigare imorgon, yeeeey. Men sen ska jag allt ta vara på mitt sommarlov! Det är ju trots allt mitt näst sista sommarlov, någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0