ÄR JAG TILLBAKA? | CORONA-KARANTÄN

Halloj bloggen!
 
Det var INTE igår... I skrivande stund sitter jag i mitt lilla hemma-kontor efter en lång arbetsdag. Jag fick nämligen igår reda på att jag testats positiv för covid-19 vilket var av stor förvåning. Hur som helst så måste jag därför sitta i hemma-karantän veckan ut. Kanske låter det inte helt komplicerat? Men där har ni fel.
 
Det är verkligen en utmaning att sitta hemma och arbeta när man genomgår en corona-infektion. Först och främst känns hjärnan helt väck, varenda muskel gör ont och man känner sig dåsig. Varje uppgift tar minst fem gånger så lång tid att göra än normalt sätt. Men jag har mycket att stå i och därför känns det viktigt att få klart jobbet.
 
Nu såhär efter första dagen känns det ungefär som man blivit överkörd av en buss. Vi får väl hoppas att resten av veckan går bättre.
 
Hoppas ni alla är friska och krya! Hörs kanske snart igen, om inte om sisådär 5 år till?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0